Reklamace

Jak reklamovat, když se domnívám, že můj výrobek nefunguje správně?
Veškeré reklamace a kompletní servis našich produktů zajišťuje autorizovaný servisní partner, společnost VSP DATA, a.s. Na našem webu v sekci "Kontakt&...
Čt, 9 Březen, 2017 at 2:32 PM
Musím při reklamaci zaslat kompletní obchodní balení?
Záleží na konkrétním případu, ale zpravidla to doporučujeme, aby technici mohli zařízení podrobit kompletní diagnostice a vy jste tak měli jistotu, že vše v...
Čt, 16 Únor, 2017 at 3:33 PM
Jak zjistím aktuální stav mé reklamace?
Veškeré reklamace a kompletní servis našich produktů zajišťuje autorizovaný servisní partner, společnost VSP DATA, a.s. Aktuální stav Vaší reklamace můž...
Čt, 16 Únor, 2017 at 3:36 PM
Jak a do kdy mohu vrátit zboží zakoupené ve vašem e-shopu?
Zakoupili jste zboží na našem e-shopu a není dle Vašich představ? Nic se neděje, máte právo zboží do 14. dní od data, kdy jste ho obdrželi vrátit. Stačí vyp...
St, 12 Duben, 2017 at 11:22 AM
Pozáruční servis produktů
Kompletní pozáruční servis produktů zajišťuje autorizovaný servisní partner, společnost VSP DATA, a.s. VSP DATA, a.s. Service Park Area Průmyslová 1181 391 ...
Čt, 25 Květen, 2017 at 9:12 AM