Pokud náš výrobek nefunguje správně, velice nás to mrzí a omlouváme se. Doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu na emailu info@truecam.cz, kde Vám naši pracovníci ochotně pomohou problém odhalit a případně také vyřešit. Pokud nebude možné problém vyřešit pomohou Vám s reklamací. Dobrou zprávou je, že reklamace zpravidla vyřizujeme do 5 pracovních dní od přijetí. 


Veškeré reklamace a kompletní servis našich produktů zajišťuje autorizovaný servisní partner, společnost VSP DATA, a.s. V příloze je ke stažení reklamační formulář, který je nutné vyplnit a spolu s kamerou odeslat do servisního střediska na adresu


VSP DATA a.s.

Service Park Area

Průmyslová 1181

391 02 Sezimovo Ústí II

Czech republic



Je zapotřebí uvést potřebné údaje, včetně sériového čísla výrobku. Ušetří se tím čas a servisní technik bude moci zahájit opravu co nejdříve.