Reklamace

Jak a do kdy mohu vrátit zboží zakoupené ve vašem e-shopu?
Zakoupili jste zboží na našem e-shopu a není dle Vašich představ? Nic se neděje, máte právo zboží do 14. dní od data, kdy jste ho obdrželi vrátit. Stačí vy...
Čt, 24 Leden, 2019 at 1:43 PM
Jak reklamovat, když se domnívám, že můj výrobek nefunguje správně?
Pokud náš výrobek nefunguje správně, velice nás to mrzí a omlouváme se. Dobrou zprávou je, že reklamace zpravidla vyřizujeme do 5 pracovních dní od přijetí...
Čt, 24 Leden, 2019 at 1:47 PM
Musím při reklamaci zaslat kompletní obchodní balení?
Záleží na konkrétním případu, ale zpravidla to doporučujeme, aby technici mohli zařízení podrobit kompletní diagnostice a vy jste tak měli jistotu, že vše ...
Čt, 24 Leden, 2019 at 2:08 PM
Jak zjistím aktuální stav mé reklamace?
Veškeré reklamace a kompletní servis našich produktů zajišťuje autorizovaný servisní partner, společnost VSP DATA, a.s. Aktuální stav Vaší reklamace můž...
Čt, 24 Leden, 2019 at 2:09 PM
Pozáruční servis produktů
Kompletní pozáruční servis produktů zajišťuje autorizovaný servisní partner, společnost VSP DATA, a.s. VSP DATA, a.s. Service Park Area Průmyslová 1181 3...
Čt, 24 Leden, 2019 at 2:10 PM
Kde najdu sériové číslo?
Sériová čísla se nachází na spodní straně kamer.
Čt, 24 Leden, 2019 at 2:17 PM